سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۰

اخبار

بررسی روند ارتقا کیفیت در سیستم مخابراتی بیمارستان

عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی: سیستم مخابراتی آسان ترین و در دسترس ترین راه ارتباطی مردم با مراکز خدماتی است و هر گونه اشکال در این سیستم باعث نارضایتی شدید مردم می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه هماهنگی جهت ارتقا کیفیت در سیستم مخابراتی بیمارستان شهید ایرانپور نفت و رفع اشکالات احتمالی  و با حضور کارشناسان ، دست اندرکاران و نمایندگان شرکت خدمات دهنده در دفتر رئیس خدمات پشتیبانی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا رئیس خدمات پشتیبانی ضمن ارائه توضیحاتی مشکلات موجود در سیستم مخابراتی بیمارستان را شرح داد و با اشاره به اهمیت رضایت مندی مردم گفت: سیستم مخابراتی سهل ترین ، آسان ترین و در دسترس ترین راه ارتباطی مردم با مراکز خدماتی است و هر گونه اشکال در این سیستم باعث نارضایتی شدید مردم می شود.

عبدالرضا شریفات ضمن تشکر از پیگیری های مکرر مهندس سمیع مدیر مهندسی و ساختمان سازمان در رفع مشکلات موجود اظهار داشت: تلاش ما برای ارتقا کیفیت سیستم مخابراتی است و امیدواریم با حضور کارشناسان و نمایندگان شرکت پشتیبان هر چه سریع تر به وضعیت مطلوبی در سیستم مخابراتی برسیم.

سپس مهندس فهیمی نماینده شرکت پشتیبان ضمن ارائه توضیحات فنی گفت: تمام سعی ما بر اینست تا در کمترین زمان ممکن سیستم را ارزیابی مجدد نموده و به کیفیت مطلوب برسانیم.

وی به جابجایی واحدها اشاره کرد و افزود: امیدواریم با اختصاص شماره های جدید و جابجایی شماره تلفن واحدهایی که جابجا شدند زمینه رضایت مندی بیشتر را فراهم آوریم

در ادامه این جلسه جابجایی ها ، تغییر شماره ها ، اختصاص شماره های جدید و نحوه راه اندازی تلفن گویا بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 خبر

 

خبر

خبر

۳ تیر ۱۳۹۷ ۰۸:۵۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید